onsdag 9 november 2022

Ett gammalt väggskåp






I somras gjorde vi äntligen iordning ett gammalt skåp som kommer från en skola som lagt ner. Det har använts som fysikskåp en gång i tiden. Det är länge sedan skolan lades ner och skåpet har legat i ett förråd i väntan på...😉. Jag är ju en liten samlare på vissa saker som jag känner att jag någon gång kommer att ha användning av. Det finns ju en hel del bra-att-ha-saker. Skåpet målades svart och sattes upp i köket. Det blev en fin känsla med det gamla skåpet till det nya köket.  

På skåpet står det tomma flaskor. Enligt feng shui så ger glasflaskor energi. Ibland känner jag mer för att ha glasflaskor framme och ibland mindre. Kanske beror det på när jag behöver fylla på med energi. Just nu är det en period med en hel del glasflaskor framme. 🤗

🖤







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande 🤍