tisdag 8 november 2022

November


 November

Hur känns november för dig? Är den grå, mörk och trist eller är den mörk och mysig? För mig känns det just nu som en mysig månad. Jag har möjligheten att jobba hemifrån vissa dagar och kan gå ut mitt på dagen och det gör underverk att kunna ta ett par promenader i dagsljus. 

Mina promenader är underbara. Jag sätter i hörlurarna och lyssnar på någon härlig podd och har sällskap av hundarna. Senhösten med sin härligt friska luft gör att man mår så bra när man får komma ut och andas.  

När det blir mörkt blir det mycket mys med massa ljus. Bilden här ovan är en gammal bild men lika aktuell som då. I den här lådan har jag sand och ljus i olika storlekar nerstuckna. Det blir en egen stumpljusstake. 

Så kul att se att ni är flera som kikar in här trots att bloggen har varit tyst så länge. Det känns så kul att skriva och lägga in bilder igen. Jag tycker så mycket om att få skapa i ord och bild. Det här är en plats där jag har många sparade tankar och bilder sen 14 år tillbaks då jag startade bloggen. Så roligt att ha min egna plattform och mitt egna kreativa rum här på Vita Nyanser.  Det är som att hitta hem igen. 

🤍

6 kommentarer:

  1. Så fint att kika in här igen! 🤍 Och ja, samma här, en så mysig månad detta!

    SvaraRadera
  2. Så kul att du kikar in @millandante och anonym 🤍

    SvaraRadera
  3. Såå roligt att du kommit tillbaka till din fina blogg🌟👏

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍