söndag 6 november 2022

Min arbetsplats








Min arbetsplats

Ett äldre matbord som jag hittade på blocket blev en jättebra arbetsplats. Jag jobbar mycket hemma och jag vill helst sitta mitt i huset när jag jobbar. 😊 Min arbetsplats har länge varit vid matbordet. Det är ju stort och det har fått plats mycket på det. Men jag har saknat ett skrivbord. Så med tanke på att byta ut vårt gamla matbord köpte vi det här bordet. Efter ett tag kändes det inte rätt som matbord och då kom tanken att ha det som skrivbord och jag är så nöjd.🙌 Jag har en arbetsplats mitt i huset och har utsikt ut mot skogen och sjön. Helt perfekt. Ibland faller bitarna på plats. 🤗


                                                                                 🤍


 



#arbetsplats #inredning #hemma #vardagsrum #interiör


 



2 kommentarer:

Lämna gärna ett meddelande 🤍