lördag 19 november 2022

Inredning

 



En reel om inredning


Hemma hos oss har vi en inredning i ljusa färger. Vårt första hem hade en del färger i inredningen men efter att ha målat om ett flertal gånger landade jag i en vit inredning. Jag tog mycket inspiration från dansk design som hade mycket vitt. Sen blev det modernt att ha vitt och då passade vårt hem väldigt bra in i inredningstrenden. Den trenden passerade och det blev ute med ljust och fräscht. Men jag har inte tröttnat. Jag har fortfarande en hel del vitt men även svarta och gråa inslag och det är min inredningsstil som jag trivs jättebra i. Med en vit bas är det lätt att förnya utan att behöva måla om, genom att lägga till färger på kuddar och filtar. Även om jag inte har så mycket färg där heller. Det är mycket svart, vitt och beige.

Jag bryr mig inte så mycket om trender utan tänker vad jag vill ha och vad jag behöver för att må bra och sen har jag det. Den vita och avskalade inredningen ger mig lugn. Det är många intryck i livet och då behöver jag en inredning som står för lugn och ro. Det mår jag bra i. 



När du inreder ditt hem så tänk på vad du tycker om och vad du trivs att ha runt dig. Det är Du som ska bo i Ditt hem. Vill du följa trender som ofta är väldigt fina och inspirerande så gör det. Om du vill inreda utifrån dig själv och på ett eget sätt så gör det. Då får du ett personligt inrett hem.. Ditt hem är ditt hem och det är du som ska må bra i det.  

Ta hand om ditt hem och gör det till din plats där du mår bra. 

🤍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande 🤍