fredag 13 februari 2009

Idag hade jag en sån här fin påse med mig hem från den fina butiken Madame Nyberg i Valbo.

Allt man köper där får man mycket fint inpaketerat.


Vad jag köpte?

Fina rullar med papper där det står "Carpe Diem", "I Love You" och ett med noter. Dessa fina papper kan man ha att slå in paket med, eller använda till små tavlor och kort.




Jag tog även en sväng på Loppis! Jag har aldrig tyckt om Loppisar. Men jag ser ju att ni där ute gör så mycket fina fynd, så jag tänkte att jag skulle ge det hela en chans...

...och jag gjorde fynd!

Den här stora fina kammarljusstaken gav jag 20 kr för.
Den gör sig fint här hemma tillsammans med stålkorgen från House Doctors.



Ha en jättemysig Alla Hjärtansdag!


14 kommentarer:

  1. Men du så mycket fint du hittat! Ääälskar stålkorgarna!! Såna ska man hitta på loppis!!!
    Å va det är kul när man får sina grejor lite extra vackert inslaget..känns lite lyxigt!
    Ha en riktigt bra alla hjärtans dag!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gör så fina fynd direkt på loppis. Jag har ingen vidare tur när det gäller loppis, jag bara ser alla andra som gör fynd. Har nog inget öga för det...Fast jag såg en fin utdragssäng på blocket igår...hmmm ;)

    Ha en fin ♥-dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fynd!!
    Såna fina fynd har jag aldrig gjort :(
    Vackra bilder du visar, blir såå inspirerad här!!

    Ha en härlig alla hjärtans dag o kul att du börjat blogga o att jag hittade hit!!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. Hej, vad roligt att jag lyckades hitta hit för du har ju en jättefin blogg :) Hoppas du får en fin alla hjärtans dag. Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Halkade in på ett litet bananskal på din
    fina blogg! Undrar om jag får länka till den??
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  6. Jätte fina saker...
    Hjärte kramar från mig till dig

    SvaraRadera
  7. Jag är ingen älskare av loppis heller, sprang mycket på det tidigare men kommit in på en annan linje, tack gode gud tänker nog min man....Fina saker...Ha en alldeles underbar alla hjärtans dag...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  8. Himmel så mycket tjusiga saker du shoppat =0)
    Trådkorg fr. House Doctor vill jag oxå ha...

    Ha en mysig Alla ♥ Dag...
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  9. Hej
    ÅÅ vilka fina saker du köpt! Visst är det roligt när det är fint packat=) Ha det gott...kraaam

    SvaraRadera
  10. Vilka fina fynd du gjort idag
    Skall kolla vidare på din sida nu
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tänk vilken lycka det är när man hittar något fint! Vilket underbart fint och fräscht hem du har!
    Ha det gott!
    Kram
    Marie minlillaveranda

    SvaraRadera
  12. Hellt underbara bilder & så fina papper!!
    Visst blir man bara så glad då man finner något vackert??!! Ha det bäst.. Kram Cilla

    SvaraRadera
  13. Vad det är roligt när man får handla lite och sedan komma hem och packa upp och pyssla. Fin blogg du har. Kram kram Jannice

    SvaraRadera
  14. Vilka fina papper, fick ha-begär direkt!
    Jag sysslar ju med scrapbooking så då är man pappersberoende!
    Kul med Loppisfynden! Måste ta en runda jag med!
    Ha det! Victoria

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍