onsdag 28 oktober 2009

HÖSTLOV

Bild: mina välanvända shabloner. De var blanka och fina vid inköp, men har nu fått en rå och ruff design efter allt målande.


Jag, W & E har höstlov, underbart. Idag är jag och Wilma hemma, hon har fått feber, hon som fyller 8 år imorgon! Hon är på bättringsvägen och jag hoppas hon är feberfri på födelsedagen. Annars får vi skjuta på kalasandet. Här är det Hanna Montana-DVD som förgyller vår tillvaro = ). Ebba har fått åka till mormor som det var planerat, och gå på Mc Donalds med henne och kusinen. Vi tar det lugnt och njuter av vår ledighet!

7 kommentarer:

  1. Åhh vad trist att hon är sjuk, hoppas hon tillfrisknar till sin stora dag!! Här är det också Hanna Montana för hela slanten..sonen älskar det:-) Kan nog varenda avsnitt utantill vid det här laget *fniss*. Må gott, kraam Sofia

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att hon blir frisk till imorgon!
    Här är båda barnen hos farmor och farfar tillsammans med kusinerna!:)
    De har bowlat idag och har säkerligen ätit McDonald´s efteråt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. høres ikke så verst ut og kose seg hjemme med mamma da...

    håper hun blir frisk til bursdagen sin...
    kos dere!

    klem Beate

    SvaraRadera
  4. Hoppas hon känner sig piggare imon på sin födelsedag, så jag får komma och fira och kalasa lite! :)

    kram kram
    Veronica

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att hon blivit sjuk men jag hoppas hon känner sig piggare på sin födelsedag:)

    Hoppas ni har en mysig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen att hon piggnar till så att hon slipper vara sjuk på sin födelsedag.
    Tur att det finns filmer vid sådana situationer. Här är det High school musical som gäller.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Jag undrar var du har köpt dina bokstavsschabloner? Ursnygga!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍