torsdag 18 februari 2010

SNART HELG = )!



Jag har mycket tankar kring mitt egna företag just nu. Jag är SÅÅÅ nöjd och glad över att ha tagit beslutet att jag SKA starta upp!!! Det känns SÅÅÅ himla kul!!! Jag känner en ny gnista och glädje nu när jag ska få göra något som är JAG. I mitt företag kommer jag att erbjuda fotografering, styling och försäljning av egen-designade saker, bl.a mina skyltar. Nu är det bara att komma på ett bra namn på mitt företag, ett namn som kan stå för både foto, styling och design, hm, det är INTE lätt, men ett roligt problem! Har ni några förslag så kom gärna med de = )! Det pirrar i magen när jag tänker på att jag nu äntligen ska ta steget och gå min egen väg = )!

Ha en skööön helg!!!

39 kommentarer:

  1. Vad kul det låter att starta eget. Ett stort lycka till!

    Kram Lele

    SvaraRadera
  2. Vännen, jag är så glad för din skull. Du är stark som tar steget.Hm namn det är inte lätt.Skall ju vara något lätt, något du skall dras med och något bra....Hoppas att allt är bra vännen/ Kram till dig A

    SvaraRadera
  3. LYCKA TILL!!♥♥♥ Ja namnet kan nog bara du komma på, det ska ju komma från hjärtat så gå på magkänslan när du väl kommer på nåt bra!!:-)
    Ha en kanonhelg du oxå! Kramenkram S.

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med beslutningen og lykke, lykke til! Det blir spennende å følge med deg.
    Ha en fin torsdagskveld - og helg snart.

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt roligt att det blir så! STORT lycka till! Jag är så glad för din skull! Hoppas det kommer ge dig både kraft och energi och få dig att må bra på alla sätt!
    Ska bli sååå roligt att följa dig!!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Oj, vad glad jag blir för din skull, att starta eget. Det kommer att bli en spännande tid för dig.
    Svårt det där med att hitta namn, för det mesta brukar det man tänker på först vara bäst.
    Lycka Till! Marie..

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte bara kika in och säga att jag tycker om just "Vita nyanser" som din blogg heter, så varför inte företaget. Men så läste jag ett inlägg ovan och fastnade för.....Lykke....varför inte kände jag då

    Kram
    Tess

    SvaraRadera
  8. Tack för dina förslag Tess! Det är värt att fundera över!

    Kram l-l

    SvaraRadera
  9. Så kul och du låter så himla glad och då ska man satsa tycker jag! Det kommer säkert att bli jätte bra, men jag förstår att det är svårt med namn.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vad härligt att höra att du tagit beslutet. En sten har säkert ramlat ner från dina axlar. Jag är så glad för din skull och kommer hålla tummarna hårt. Namn hmmm det får vi tänka på men du kommer säkert på något bra själv.
    Spännande utveckling och ha en strålande helg nu.
    Kramar i massor
    Lena

    SvaraRadera
  11. Så pirrigt med namn..som att namge sitt barn..
    de är det ju på nåt vis..

    Säger till om jag kommer på nåt bra..har kommit på mitt nyss men vågar inte säga det än innan den är registrerad:)
    Tack för dina goa kommentarer! Dom är verkligen peppande för en nybörjar bloggare som jag,
    kraaaaaaaaam!!!
    annaleena från annaleenashem

    SvaraRadera
  12. Hejja dig!

    Ditt eget namn med i företagsnamnet är inte fel. Clas Ohlson hette väl oxå Clas Ohlson och tänk så stort det namnet har blivit....

    :) Anna

    SvaraRadera
  13. Va skönt och modigt att ha fattat ett beslut! GRATTIS och LYCKA TILL!!!!

    SvaraRadera
  14. Vad spännande! Företagsnamnet är nog bara du som kan bestämma för att det ska bli personligt och passande för just dig. Lycka till!

    kram Mia

    SvaraRadera
  15. Tjohoo vad kuuul!! Är så glad för din skull :-). Åh jag är dålig på förslag, Men är övertygad om att du kommer på något bra. Önskar dig allra varmaste lycka till!! Kram, Anette

    SvaraRadera
  16. Så kul!!!! Förstår din upprymdhet, den smittar faktiskt av sig! Ser fram emot att få veta mer.

    Stort lycka till, det blir kanon - du brinner ju för det här.

    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  17. SÅ roligt. Jag önskar dej all Lycka Till. :)
    Namn är svårt, kan tyvärr inte hjälpa dej där-men det fixar du nog!

    Ha en skön fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  18. **Vill bara önska lycka till med ditt företag, man ska inte bara drömma sina drömmar utan leva sina drömmar, ha en underbar helg kram/ Emma

    SvaraRadera
  19. Vad roligt för dig! Jag är så glad för din skull!
    All lycka till dig, jag är övertygad om att det kommer att gå lysande för dig!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Superkul men kanske lite läskigt också? Måste vara en del känslor som rusar runt iallafall.

    Det kommer dock att gå som en dans för dig!

    SvaraRadera
  21. Vad glad jag blir för din skull!!!
    Du kommer göra det såå bra, det vet du att jag tycker!! :)

    Namnet.. Vita Nyanser.. kanske?
    Ett namn som kan innehålla mycket..
    Eller blir det trist att ha samma namn på blogg o ftg?

    Ha en härlig helg!!

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  22. Lycka till! Jag är också på G.....
    Trevlig Helg!
    Malla

    SvaraRadera
  23. Så himlars kul att du tar steget och följer ditt hjärta! Blir så glad för din skull och önskar dig ALL LYCKA!
    Ang dina frågor hos mig, det är väldigt svårt att sätta pris på det man gör tycker jag. Men om du ska driva ett företag måste du ta ut en summa som gör att du tjänar på det och då får du räkna på tidsåtgång-timlön och materiel. När jag skickar använder jag mig av posten och skickaguiden. Vet inte om det är det smidigaste eller billigaste...
    Jag använder brädor med bredd: 95, 120 & 145 mm och 400-450 långa.
    Oj vad jag svamlar ;)
    Ha en underbar fredag!
    Kram ♥ Mimmi

    SvaraRadera
  24. Hej! Alltid lika kul att snubbla in på fina bloggar. Underbart hem du har. Tittar gärna in igen hos dig :)

    SvaraRadera
  25. Så himla kul att du har kommit fram till ett beslut. Jag tror att det kommer att gå superbra för dig :-)

    Svårt med ett bra namn, men himla spännande!

    Ha en trevlig fredag, kram L

    SvaraRadera
  26. Önskar dig all lycka med det nya företaget. Tror du kommer göra detta jättebra!

    SvaraRadera
  27. Vad roligt att starta geget!

    Dina skyltar är superfina!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  28. You go girl!! Stort lycka till!! Va härligt att ha tagit beslutet, säker på att det kommer gå jättebra, du är såå duktig!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  29. Följer din blogg anonymt och tycker mycket om den ;-) Att du bor i min stad gör det extra kul. Önskar dig lycka till med nya företaget!

    SvaraRadera
  30. Tack Ullis för din fina kommentar = )! Kul med en härifrån = )!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  31. Vad spännande och roligt det måste kännas för dig!!!! :) Svårt med namn! Ska fundera lite, kanske jag kommer på något fiffigt! :) "Fräcka fröken" eller något i stil med ditt bloggnamn. Lycka till!!
    Trevlig fredag!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  32. Vad kul att du tar steget!!
    Namn är ju svårt, man vill ju inte byta efter ett tag....
    När jag tänker på dig tänker jag på svart och vitt, kanske något att ta fasta på????
    Lycka till!!!!!!!!!!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  33. Du smittar med din glädje!!!
    Namn är inte lätt... kommer jag på något så ropar jag direkt... men annars är jag övertygad om att du hittar det också i all glädje!
    Ha en go fredagskväll nu!
    KRAM

    SvaraRadera
  34. Hej,

    jag ville bara kika in och gratulera till det förmodligen bästa beslutet i ditt liv.
    Jag är lärare, men tänker inte återvänsa till skolvärlden, inte som den ser ut idag...
    Jag väljer livet! Och jag är övertygad om att du gjort ett alldeles riktigt beslut som kommer att ge dig en så härlig frihetskänsla. Självklart innebär det enormt mycket arbete, kanske mer än man kan tro...men att få göra det man brinner för är värt allt!

    Önskar dig en tevlig helg!

    Kram från Julia

    SvaraRadera
  35. Åååå vad glad jag blev att läsa om ditt beslut..Kan bara gratulera och sända dig Lycka till kramar i mängder.. Tror på dig!!
    Du har ett kanon namn på din lyckade blogg och skulle absolut kunna spinna vidare.. Kanske något med Nyanser??
    Ha det bäst
    Kramen Cilla

    SvaraRadera
  36. Åh vad härligt! Och inspirerande!

    SvaraRadera
  37. Så spännande :-)

    Underbara skyltar!

    Trevlig helg!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  38. Ååå vad spännande!!
    Stort LYCKA TILL!! Å GRATTIS!!

    Kram ♥ Mia

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍