lördag 28 augusti 2010

HÄRLIGA LÖRDAG!

Bilder från Wilmas rum


Visst är det härligt med helg = )! Vi har varit med Wilma på fotbollscup, det är jättekul att ha följt tjejerna ett par år, från att de bara var med för kompisarnas skull och inte alls förstog vad bollen gjorde där på planen när de skuttade runt och hade roligt. Nu börjar de bli stora (8-9 år) och förstår att det är fotbollen de ska jaga. Nu ska jag bege mig iväg på fotning, jag ska vara med där det pågår bröllopsförberedelser. Jag ska på en annorlunda bröllopsfotning, jag ska fota för kocken som gör bröllopsbuffén. Bäst att äta lite först annars blir jag väl jättehungrig av all god mat....= ).


Ha en skööön lördag!

3 kommentarer:

  1. Fint rum och jag gillar sängen och lampan, ja det mesta:)
    Mina tjejer har också spelat fotboll men mest har det varit konståkning för den störste, en sport som kräver engagerade föräldrar vilja lova (helst ska de inte ha ett jobb heller...)
    Hoppas fotograferingen gick bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fint rum hon har!
    Vår dotter spelar också fotboll och det är jätte kul att se dem spela nu. Förra året spelade tjejer och killar ihop och då stod tjejerna mer som koner på planen och killarna spelade. I år när de spelar var för sig, så har tjejerna utvecklats massor.
    Lycka till på fotograferingen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hei:)
    Nydelig blogg og hærlige bilder!
    Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt den sorte lampen?
    Er det Forså fra Ikea eller er det en dyrere versjon?:)

    Ha en fin lørdagskveld!

    Merete

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍