lördag 11 september 2010

BARNFOTOGRAFERING















Idag har jag varit ute på fotouppdrag, det var de här söta och goa tjejerna som blev fotograferade. Vi hade så kul, jag hade fixat en koja, såpbubblor och en hemlig låda till dem, alltför att hålla spänningen uppe under fotograferingen = ). Att få med dem på samma bild blev dock svårt trots att jag och föräldrarna gjorde allt...hi,hi... barn är barn, så underbart härliga och går sina egna vägar = ). Tack snälla familjen för en supermysig förmiddag med er!

Ha en skön helg alla ni där ute!

9 kommentarer:

  1. Det är ju inte alltid de gör som vi vuxna vill, de små liven!;) Jätte fina bilder du visar och jag gillar den där bilden på båda bakifrån.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ursäkta! Först fungerade det inte alls och helt plötsligt hade jag skickat tre kommentarer. Så det är jag som raderat.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tänk ändå om man kunde se sådär busig och naturlig ut på foton! Förresten tyckte jag att dina dimm-foton var underbara, du skulle printa ut dem till tavlor tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Superfina kort!:-) Kids är sååå härliga!!:-)
    Ha en skön kväll!

    Kraam S.

    SvaraRadera
  7. himla söta barnfoton du tagit....kramis semlan

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder!!! Och så mysigt det lät...!:)
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍