måndag 25 oktober 2010

KÖK
&
ARGA SNICKAREN

Här kommer lite nya bilder från köket. Jag möblerade om för ett tag sedan och det känns kul med nytt i både köksdelen och vardagsrumsdelen.

På onsdag kommer "Arga snickaren" att handla om en familj från vår stad. Den här familjen gick mina tankar till i det här inlägget i augusti förra året. Familjen har gått igenom en oerhörd tragedi. I sin sorg hittar de ett fantastiskt stöd i deras närhet. Programmet på onsdag kommer att beröra deras oerhörda tragedier och sorg, men också om kärlek och om att börja något nytt. Det kommer att bli ett mycket starkt och känslomässigt program.

Jag känner av hela mitt hjärta med dem och jag är SÅÅÅ glad åt att just de har fått hjälp med sitt hus!

12 kommentarer:

  1. Hej! Jag såg någon reklamsnutt om familjen, verkligen skönt att dom har fått hjälp! Han Arga snickaren satt med sitt team och åt lunch på hem och villa mässan bordet bredvid mig, jag tänkte fråga om han hade någon "plan" men det vågade jag inte, han kanske blir arg tänkte jag. Vilka härliga höstbilder i förra inlägget! stor kram Vivi

    SvaraRadera
  2. Oj, jag ryser när jag läste ditt inlägg från förra året...måste vara fruktansvärt. De är verkligen värda all hjälp de kan få.TÄnker defintivt sitta och kolla på programmet.
    Njut av dagen
    Malin

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är nästan så att man blev berörd.hoppas att dom mycket bättre nu.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så tragiskt, men man hoppas att det styrker dem och att de lever lyckliga i alla sina dagar!

    Stiligt kök...jag är sugen på att göra om...frågan är bara hur? Klurar för fullt :-)

    Ha en bra dag, kram Lina

    SvaraRadera
  5. Följer det programmet och har sett reklamen för nästa. Förstod att det låg en del tråkigheter bakom.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas att hjälpen de fått har gjort det lite lättare för dem!

    SvaraRadera
  7. Ja, livet är brutalt och skoningslöst ibland...jag erfar det allt för ofta i mitt jobb.
    Jättefina bilder, snyggt!! Bänken med fårskinnet är jättesnygg!! Var får man tag på en sådan!?
    Kramar
    Madeleine

    SvaraRadera
  8. Snyggt Fräscht och Stilrent ser ditt kök ut att vara, jag slår mig gärna ner (i tanken) på fårskinnet en stund och njuter av omgivningen:):) kikar nästan in varje dag här och blir alltid lika glad :)
    Ha det bra / kram Therese

    SvaraRadera
  9. Tårarna kommer när jag läser ditt inlägg igen... vilket år de måste ha haft... Hoppas han inte är allt för arg på dem och att hjälpen blir ett litet glädjeämne i det hela...

    Du behöver verkligen ingen arg karl hem till dig... Så fint!!!

    KRAM vännen

    SvaraRadera
  10. Hej, vad kul att hitta hit till din blogg, grattis till den fina vinsten hos vardagslyx hos nilla! Fin tavla o fina ord!

    Jag gillar skarpt din vita byrå med så många lådor. O en fin blogg du har.

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  11. Vilken fin blogg jag hittade här, superfint kök och underbara bilder du tar!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Jättefint kök & fina bilder :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍