måndag 13 juni 2011


SNART SOMMARLOV = )!!!





Nu är det bara tisdagen kvar, sen har även jag sommarlov, tjohooo... = )! Vilken lyx att bara få vara tillsammans med de man tycker allra mest om, göra det vi vill, vara i stugan, bada, mysa på bryggan, vara uppe länge och njuta av härliga sommarkvällar och bara vara ledig!



Underbara sommarlov!



Om du är intresserad av att bevara ögonblicken i sommar med en porträttfotografering så hör av dig via mail till mig, jag fotograferar barn och familj i utemiljö kring Sandviken-Gävle (övriga orter maila för prisuppgift), lov för mig innebär mer tid till mitt företag och mitt stora intresse; fotografering.

8 kommentarer:

  1. Visst är det en härlig tid just nu! Hoppas du får en riktigt härlig ledighet!
    Mariette

    SvaraRadera
  2. Härligt för dig. I morgon så skall jag på skolavslutningx4. Det är bara ingrid kvar som går på dagis.
    MÅ SÅ GOTT!

    KRAM mALIN

    SvaraRadera
  3. Jag ska jobba 2,5 vecka till innan jag får semester. Längtar!!! Maken börjar sin semester nästa vecka, så vi planerar att göra en del saker redan då för att undvika högsäsong på bl a Liseberg. Jag slutar 13 ibland och åker man direkt så hinner man en hel del.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, härligt! Vi får lov på fredag... Ska bli skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ett riktigt härligt sommarlov Lise-Lott!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Att bara vara, det är ju så härligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag köpte dom på Stora Brännbo, ett konferenscenter. Vi tog en promenad i Sigtuna och det fanns två fina inredningsbutiker där, en med GANT och lite annat med seaside och en med inredningsprylar - mycket vitt - som tyvärr var stängd på måndagar... :(
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Härligt!!!:)
    Ser fram emot många sommarbilder från dig! De med stenen är sååå fina!

    KRAMAR

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍