onsdag 30 januari 2013

FOTOKURSER

De nya lakanen från IKEA är nu ibäddade.
Kuddfodral och skylt har jag själv målat.

Min företagsdag, idag jag jobbar bara med mitt företag, det känns toppen. Dagen ligger mitt i veckan, det är underbart att bryta av skolvardagen med en dag där jag laddar med massor av energi.



Jag har fått frågor om vilka fotokurser som jag går, och här kommer lite mer om dem. Jag läser två distanskurser på högskolan i Jönköping. Jag sköter allt hemifrån, föreläsningar, läsning och uppgifter, vilket är mycket smidigt. De heter Digital bildbehandling 7,5 hp och Fotografi - Visuell kommunikation 7,5 hp. Kurserna är mycket bra. Jag är nästan klar med den ena och har börjat på den andra. Jag kan använda dem både i mitt företag och i mitt lärarjobb i bildundervisningen. Två flugor i en smäll = )! Det är härligt att jag har haft möjlighet att kunna styra mitt/mina jobb efter mitt intresse = )!


1 kommentar:

  1. Får nog titta på de där påslakanen när jag kommer till Ikea nästa gång.
    Skulle också vilja läsa lite kurser på högskolan, men jag vet inte vad än. Läste till försskollärare i Jönköping.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍