torsdag 21 mars 2013

KURSBILD


Idag bjuder jag på en lite rörigare bild än vanligt = ).

Med den här bilden har jag fått ytterligare 
ett poäng i foto = ). 


Uppgiften handlade om att presentera en bild om hur man ville att andra skulle uppfatta ens hem. 

Jag ville visa liv och värme och stylade upp en bild som är olik de jag brukar visa här på bloggen. Sakerna på bordet och koftan som hänger över den utdragna stolen står för aktivitet och den röda saften symboliserar värme med sin färg.

Jag studerar vidare...mot mer kunskap och fler poäng = ).

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Fin bild, kul att se. Vad bra du jobbar på :-)
    Kram från Ulrika

    SvaraRadera
  2. Man ser verkligen det du vill förmedla...och det är en vacker bild fast den är lite rörigare enligt dig själv!

    Kjamis Cattis

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍