mÄndag 14 november 2022

Mitt inredningsintresse

Mitt inredningsintresse

đŸ€



Sedan jag var barn har jag haft en stor passion för inredning. Mina bĂ„da förĂ€ldrar har alltid varit inredningsintresserade och jag har Ă€rvt intresset och har det i mina gener. Det kĂ€nns som att det bara finns dĂ€r helt naturligt och sĂ„ genuint inifrĂ„n. NĂ€r jag bodde hemma möblerade jag ofta om och gjorde fint pĂ„ mitt rum. NĂ€r jag flyttade hemifrĂ„n blev det renoveringar av vĂ„ra hus som vi har bott i och av vĂ„r stuga. Min passion har blivit ett stort intresse dĂ€r möbler ofta har dragits runt, saker har flyttats och vĂ€ggar har mĂ„lats om. 




Min inspiration hittade jag till en början i inredningstidningar. Sen kom inredningsbloggarna dĂ€r jag hittade likasinnade och blev inspirerad till att starta min egen blogg. Nu finns Ă€ven instagram och mĂ„nga hĂ€rliga tv-program att inspireras av.  Inredning för mig stĂ„r för mitt genuina intresse, en livsstil, ett skapande och att fĂ„ vara kreativ. 




NĂ€r jag inreder lyssnar jag in vad jag mĂ„r bra av och vad jag tycker om. Mitt hem Ă€r en plats dĂ€r jag kan hitta lugnet.  Hemmet gĂ„r i ljusa vita toner med svarta och grĂ„a inslag.  Inredningen Ă€r avskalad och har en blandning av gammalt och nytt. Jag har en inredning som jag mĂ„r bra av och som ger mig lugna och varma energier. Livet Ă€r fyllt av mĂ„nga intryck och för mig Ă€r det viktigt att ha ett hem som ger mig och min familj lugna energier.





đŸ€



                                                                               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LĂ€mna gĂ€rna ett meddelande đŸ€