söndag 17 mars 2013

FOTODAG


Igår var jag ut på mitt första riktiga hemma-hos-reportage. Oj, vad kul det var = )!




Jag träffade Anna som hörde av sig via bloggen och som erbjöd sig att jag fick komma hem och träna hos henne. Vilken möjlighet jag fick! 

Anna var jättegullig och hon visade upp sitt personligt och varmt inredda hem. Det var jättekul att få träffa henne, att få gå loss med kameran i hennes hem och att få sitta i hennes mysiga kök, prata inredning och intervjua henne. 



Nu väntar massa bildredigering och sen ska jag skicka iväg det till någon inredningstidning, så får vi se om det är någon som nappar... 

...om inte så har jag ett varmt och mysigt minne från dagen det är ju värt mycket bara det = )!


TACK ANNA!


Idag håller jag tummarna för att vårt duktiga bandylag SAIK vinner finalen!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att du får sålt reportaget!:)
    Idag är jag dock Bajen-fan!;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lise-Lott!!

    Tack själv för att du ville komma och tack för den finfina presenten!! Den va verkligen inte väntad men oj så uppskattad :) Jag hade väldigt roligt igår och för mig var det ju också första gången någon var hem till mig för att fota inför ett reportage :) Ujuj va nervös jag va innan du kom! Det var så enkelt och naturligt att umgås med dig och tack för allt fint du sa om mitt hem, det värmde mitt hjärta *ler*. Nu hoppas jag att du känner dig nöjd med de bilder du fick med dig, vilket borde ha blivit en del med tanke på hur kameran smattrade...hihi! Och så får vi hålla tummarna för att någon tidning vill sätta bilderna i tryck! Tack för hela upplevelsen igår, den va som du säger väldigt trevlig i sig och det minnet finns alltid kvar :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, vad kul! Hoppas det blir sålt och vi får se bilderna i någon tidning framöver:) Stort lycka till!!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att det gick bra och framförallt var kul med ditt första hemma reportage. Ska bli så roligt att se reportagen när de publiceras i olika tidningar. Du måste ju säga till när det sker:))

    Jadu, jag gillar faktiskt också bara gräset utanför muminhuset men så opraktiskt. Jag får springa och plocka grässtrån på golvet då fialotta skriker "skääääp mamma" när de ligger där:)) Hon är ju speciell hon med sitt ordningssinne.

    Kram Teres

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍