fredag 25 november 2022

Novembermorgon





Imorse fick jag en jättefin start på dagen. När jag klev upp tittade jag ut över sjön och såg den finaste tavlan. Sjön var blank och dimman låg som ett vitt bomullstäcke. Solen var på väg upp och himlen gick i rosa toner. Det såg magiskt ut och jag kände att jag bara måste ut och fånga det här fina ögonblicket.



Det blev en magisk stund ute dels i upplevelsen av det naturen bjöd på och i en härlig stund med fotografering. En morgon med härlig mindfullness.  Den fina känslan följde mig under hela dagen. 


Det är samma sjö men som visar upp sig så olika varje dag från timme till timme. Det är fantastiskt att få leva med sjön året runt och få möjlighet att följa alla växlingar och fina konstverk. Den kan verkligen ta andan ur mig och fylla mig med massor av fin energi och ett skönt lugn. 

🤍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande 🤍