fredag 6 februari 2009

Det snöar! Det ligger en utmaning ute bland bloggarna att knäppa kort på sin trädgård. Jag antar inte utmaningen men tittade själv ut i min trädgård. Så här ser det ut idag. En översnöad lykta...


...och vår soffa som står under tak.


Något som ser likadant ut som på sommaren, den här hyllan sitter under tak.


Julklappen från jobbet, en jul-en som blivit kvar i snön.


Jag tycker att det är härligt med snö, den lyser upp med sitt vita täcke. När den lägger sig finns det mycket att hitta på. Jag har nyss varit ute i skogen med mina härliga kollegor och supermysiga elever. Vi har myst med vedeldad brasa och varm choklad. Det var snöigt och jättehärligt...


...och nu är det skönt att vara hemma i värmen. Trevlig helg på er alla därute!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, välkomen till " bloggarnas " Värld..ska kika vidare..
    Trevlig Helg..
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Fina utebilder du visar. Soffan under taket är så fin.
    Vad är det för fina stolar du har runt bordet?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!! Kul att hitta hit, jätte fin blogg! Jag är sjäv ganska ny här men det är himla kul med alla snälla och inspirerande bloggerskor/bloggar !! Länkar dig från min sida, kika gärna in till mig!! Trevlig helg! Kram C

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍