torsdag 5 februari 2009

Den här fina burken olivsalt fick jag när jag fyllde av min likasinnade vän och inredningskompis Ulrika. TACK...den är så fin!

Det här fina hjärtat är också från henne. Blir perfekt till Alla Hjärtans Dag!

För ett tag sedan tog hon tog med mig på en härlig inredningstripp till mysiga små gårdsbutiker här runt omkring. En toppendag med mycket inspiration. Den här köpte jag i Helena Skarps bod Uthuset i Gävle. Korgen är från House Doctors. Den är jättebra till servetter.
Även dessa fina grytunderlägg köptes in där...

...och poesi till ett poesiträd. Så här fint blev det...



Det står olika kloka poesiord på lapparna.

Min dröm är att ha något eget inom inredning, den drömmen kanske förverkligas någon dag. Jag är lite som Madicken, jag "får mina infall lika fort som en gris blinkar" och jag gör ofta slag i saker som jag vill. Så en dag kanske jag äger min egen gårdsbutik med fina inredningsdetaljer och homestyling.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med nya bloggen! Den ser ju redan jättefin ut.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Din blogg har redan gett mig inspiration. Gillar verkligen det ni gjort i köket. Den byrån....jag vill ha!
    Jag lägger en länk om jag får :)

    Kram Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍