onsdag 12 januari 2011

EBBAS RUM




Här kommer några bilder från Ebbas nya rum. De flesta möbler är de som hon har haft förut. Hon har hängt en änglaslinga i sin klädhängare, den lyser jättemysigt. Idag har vi vår härliga onsdag då jag och E är lediga. Efter två dagars skola och jobb är det skönt att ta igen sig. Det är härligt att vara igång på vårterminen, det betyder ljusare dagar och att våren närmar sig för varje dag, jag längtar sååå, vi har supermycket snö och mer kommer det idag!

Ha en bra start på vårterminen!

16 kommentarer:

  1. That us so sweet! Love the big "E".

    SvaraRadera
  2. Då är vi lediga samma dag:) Fint rum
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint hon har det. Snyggt med kabeltrumman.

    Ha en skön ledig dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har fortfarande inte blivit färdig at måla en kabelvinda, det är så fint och blir ett bra litet bord...

    Här har vi också fått mer snö, barnen började skolan idag.

    Alla verkar nöjda att vara igång!

    Må så gott!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Fint hon har det i sitt nya rum!
    Hur gör du för att få så "vita" bilder?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilket fint rum hon har.

    Ha en bra kväll.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  7. underbara färgtoner! Många kramar Annica

    SvaraRadera
  8. Hej vad fint det blev
    så fina färger
    Ska snart fixa våra tjejers rum
    så Tack för inspirerande bilder
    kram Tina

    SvaraRadera
  9. Hej vad fint det blev
    så fina färger
    Ska snart fixa våra tjejers rum
    så Tack för inspirerande bilder
    kram Tina

    SvaraRadera
  10. Jättefin blogg du har!

    Roligt med bilder på Ebbas rum, för här ska d snart skiftas rum och d blir ett litet prinsessrum att inreda
    Kram CC

    SvaraRadera
  11. Så fint hon har fått det i sitt nya rum!

    Kul med dubbeldörrarna, ett minne som följer med.

    Hälsningar Anne

    SvaraRadera
  12. Oj vad fint! Härlig härlig blogg!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Det är verkligen gulligt i hennes rum. Många fina detaljer!
    Jag tycker också det är skönt att jobba igen, men lite trött blir jag när jag kommer hem. Somnar en stund i soffan på kvällen, vilket blir att jag sedan är uppe för sent...
    Ha en fin helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Vilket fint rum. Visst är det härligt med vetskap om att vi går mot ljusare tider. Även fast man förstår att våren dröjer är det ljusa en tröst.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  15. Jag har detta fina rum i tanken när vi ska göra om hos dottern, det är sååå snyggt!!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande 🤍